2008. október 26., vasárnap

Vasárnap

A mai nap sem telt el izgalmak nélkül.
Reggel persze nem tudtam aludni, mert 7-kor kidobott az ágy...Hiába győzködtem magam hogy nem 8 óra van, csak 7, a megszokás az megszokás.
Nem sokkal ksőbb már a konyhában ténykedtem, totális káoszt varázsolva az összes pultra túzhelyre, mosogatóba. Ez van akkor amikor az ember lánya háromféle húst, háromféle körettel, és még levest is készít...:-)
Korán le tudtunk ülni ebédelni, és pont a levest kanalaztam be, amikor az ablakon át láttam elsuhanni álmaim négykerekű csodagépét....! Egy jó öreg -valaha piros volt- ütött-kopott MTZ traktor képében:-)))
Így van ez amikor a ház asszonyának leghőbb vágya, hogy a jól betrágyázott földet felszántsák végre...Semmiféle csodajárgány nem tud olyan örömet okozni, mint egy traktor, ekével a hátulján.
És itt kezdődtek a bonyodalmak. egy darabig még csak-csak dolgozott a gép, aztán amikor a 3 éve nem művelt gyepes+ vastagon trágyás részre ért, akkor majdnem feladta a küzdelmet...Szegény traktoros is fogta a fejét, hogy ő még ilyen csapnivaló munkát életében nem végzett...Hát most igen. Talán majd tavasszal sikerül egy kicsit javítani a helyzeten, mert jelenleg úgy áll a dolog, hogy azon a bizonyos részen iszonyat nagy árkokat csinált a gép, ami a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető mélyszántásnak...:-(
A szántás többi része nagyon klassz lett. Nem tudom miért, de nekem olyan jó érzés látni a földemet szépen felszántva, mert benne a jövő év, a következő bő termés ígéretét látom....
Na persze amikor a gyomlálásnak van itt az ideje, akkor többnyire megkérdőjelezem az eszem épségét, de ezen is gyorsan túlteszem magam.:-))
Szóval szántás kipipálva, legközelebb jövő tavasszal lesz dolgom a kertben:-)
Addig viszont még sok munka vár, és ha olyan béna leszek, mint ma este, akkor sokáig is fog tartani. Elrontottam ma egy varrást, de úgy elrontottam hogy a kukában végezte. Háromszor varrtam meg, és háromszor bontottam el, amire rájöttem hogy mi a baj.
Na persze addigra a varrógép összes felmenőit megemlegettem, és a jó édes anyukája összes szentjeit....
Teher alatt nő a pálma aszongyák, hát ha ez igaz, akkor én nemsokára az ég boltozatjába verem a fejemet....Ez a varrógép nem adja könnyen a csodáit...
Persze amikor aztán sikerül "alkotni" valamit, akkor elfelejtem az összes kínokat, a gyötrelmes perceket, és így van ez jól.
Most viszont elteszem magam holnapra, mert reggel megyek a dolgozóba....egy picikét:-))

Nincsenek megjegyzések: