2011. február 3., csütörtök

Horgolás és egyéb

Pár nappal ezelőtt vettem egy nagy levegőt, egy motring horgolócérnát és egy olyan apró horgolótűt, hogy a nyelét sem látom szabad szemmel, nemhogy a kampóját.
Persze semmitől sem riadok vissza, így aztán nekiálltam, vagyis ültem.
Az első este azzal telt, hogy horgoltam, bontottam, számoltam, horgoltam, bontottam, számoltam.
És persze szedegettem össze a már-már kocsányon lógó szemeimet, mert gúvadtak kifele, ahogy néztem az apró láncszemeket és a vékony fonalat.
Természetesen közben szidtam magamat, hogy miért volt nekem erre szükségem...???
Na de..nem olyan családbú.....:-)
Tehát bőszen folytattam:-)
Tegnapelőtt már egész kis pofás lett a "terítő", ha nem jön közbe semmi, a hétvégén készen lesz:-)
Mert hát ugye nem egy ebédlőasztalnyi darab az első művem, csak egy poháralátét:-))



Tegnap készítettem egy próbahímzést YAMAHA logóval és felirattal.



Nincsenek megjegyzések: