2011. augusztus 16., kedd

Olaszországi lehetőségek

http://www.agenturmessner.com/index.php
Ez egy munkaközvetítő cég honlapja.
Ki kell tölteni egy adatlapot és ezzel regisztrálja magát a munkakereső.
www.dolomiten.it
Itt szintén nagyon sok hirdetés van, főleg hotelekbe, panziókba, Olaszország északi részére és Ausztriába. A hotelek panziók többnyire adnak szállást is, úgyhogy akinek nincs kint lakhatási lehetősége annak ez nagyon jó.
A téli síszezonra sok szezonális munkaerőt vesznek fel, úgyhogy érdemes figyelni a hirdetéseket.
Természetesen személyes találkozás nélkül elég keserves munkát kapni, ezért ajánlatos több alkalmasnak tűnő hellyel felvenni a kapcsolatot, és kiutazni pár napra.
Német vagy olasz nyelvtudás azért nem árt ha van valamennyi..
Ezeket az oldalakat tüzetesen nem néztem át, mert nem érdekel a környék....

2 megjegyzés:

Tekergő írta...

Szia Ági!

Én viszont nézegetem ezt az oldalt, sőt ennek segítségével már találtam is munkát a vendéglátásban. Mivel igen sokan szeretnének Olaszországban dolgozni, az ottani munkahelyek pár nap , de gyakran óra alatt be is töltődnek. Igyekezni kell ha van megfelelő lehetőség. Ellentétben a németországi helyzettel, a Haushälterin ott valóban csak azt jelenti, ha ápolás is tartozik hozzá, azt külön jelzik.


Nézegetem a blogodat,Gratulálok hozzá! És is szivesen létrehoznék egy hasonlót. Kérhetem ebben a segítséged?

Köszönettel!

Kata

Unknown írta...

Szia, bocsi, de nem vettem észre az üzenetedet:-( Örülök, hogy találtál munkát!
Szívesen segítek, ha tudok, szólj, ha elakadsz: skolikagnes@gmail.com