2008. november 17., hétfő

Elkezdődött végre a fotópályázat a honlapon, és már jött is kér "nevezés", remélem holnap vagy holnapután felkerülnek:-)
Szerintem tök jó nyeremények vannak, persze nem nekem kell tetszeniük:-)
Tegnap befejezem a köténykéket, teszek fel képet róla. Szóval egy olyan családi kötény, egy az anyukának egy a kicsi lánynak, hogy szokja...:-)
Ma, keresztszemes hímzéssel hímeztem.....géppel! Tök jó, teljesen olyan..illetve szebb, mint a kézi hímzés, csak sajnos nem sok mintám van hozzá.
Na igen, most kellene rájönni, hogy ide hogyan lehet képet csatolni...??? Pedig a másik, kérészéletű blogomban még tudtam...:-( Nem baj, majd rájövök:-)
Munkahely-projekt nem haladt előre, cska annyit, hogy a paraszttáválás folyamatát mostmár pályázat benyújtásával kívánjuk elősegíteni....:-))))) Persze lehet, hogy ebből sem lesz semmi, de akkor majd lesz másból valami.:-)
Húúú nagy ember lettem, riportot készítettel velem, ami meg is jelenik asszem a jövő héten, egy honlapon. Oda is kell még fotókat csinálnom, hogy prezentáljam vele a kis életemet:-)
Nem a tyúxarost, mert arra még várni kell:-)
Szerintem még ki sem kelt az a csibe, aki majd azt a tojást megtojja, ami megalapozza a családi gazdaságunk tyúkágazatát.Mondtam az uramnak hogy adjunk be pályázatot, csatoltam neki a pályázat teljes dokumentációját mire ő megkérdezte, hogy akkor mire is pályázunk...?
Hát...mondom...tyúkólra...EU-s pénzből...!Naná, nem aprózzuk el:-)
Mindenesetre ma jelentkeztem a nemszeretem gyógyszertárba munkára, aztán majd meglátjuk hívnak-e vagy sem.
Addig is megpróbáljuk az életet a vidámabb oldaláról megközelíteni, aztán vagy sikerül vagy nem. Többnyire igen, főleg amikor ilyen termékeny estém van, mint ma:-)
Varrtam bungalow-s feliratos táskát, pókerkártyatartó tasakra hímzést, karácsonyi zsákokat, szóval unatkozni, és a saját bajomon agyalogni nem volt időm.
Holnap reggel megyek a dokibácsihoz, kiváncsi leszek mit talál ki a kínzásomra, de ellent fogok állni keményen az tuti:-) Nem köll engem macerálni, megpiszkálni, felbolygatni, problémát keresni ott ahol nincs is! Majd ezt így szépen megmondom neki:-))))))
Ja... a nap híre! Bezár az a tuki ahova nagy ritkán szoktam menni! Féláron adnak mindent. Ez volt a vesztem, mert éppen be találtam menni, majd vásárolni. Sajnos sok minden érdekes nincs már, csak anyagokat vettem. Inkább odahordom a pénzem, mint a kedvenc méterárumba, ami ahogy látom totálisan családi vállalkozás lett. Csak tudnám hogy hogyan tud egy méterárubolt eltartani egy 5 tagú családot???? Úgy...hogy a fél család ott dolgozik...????
Nyilávn úgy, hogy ami máshol 630-ba kerül, azt ők 880-ért adják.Szemrebbenés nélkül.
No comment.
Na mostan megpróbálom azt a képcsatolást....nem biztos, hogy sikerül:-)

Nincsenek megjegyzések: